უმნიშვნელო სიტყვები (a, the, and, of, for) გუგლის ”search query-ში” ხშირად იფილტრება.
არ აქვს მნიშვნელობა რამდენი ხანია, რაც ინტერნეტ მარკეტინგის სფეროში ხარ, რაიმე სტატიის კითხვისას აუცილებლად მოკრავდი თვალს ფრაზას: [Read more…]
ინტერნეტ მარკეტინგი
BY Rest
უმნიშვნელო სიტყვები (a, the, and, of, for) გუგლის ”search query-ში” ხშირად იფილტრება.
არ აქვს მნიშვნელობა რამდენი ხანია, რაც ინტერნეტ მარკეტინგის სფეროში ხარ, რაიმე სტატიის კითხვისას აუცილებლად მოკრავდი თვალს ფრაზას: [Read more…]
BY Rest
რატომ ვიყენებთ nofollow ლინკებს?
რავი, უამრავი მიზეზი არსებობს.
თუმცა, მთავარი ეს არის: [Read more…]
BY Rest
მარკეტერები ხშირად ფიქრობენ სტატიის იდეალურ სიგრძეზე.
იტერნეტში, ამ საკითხზე ზღვა ინფორმაციაა, თუმცა, ხშირად, ეს ინფორმაცია ზედმეტად დამაბნეველია. [Read more…]
ამ სტატიაში ვისაუბრებთ ზოგად რჩევებზე, რომლებიც უნდა გაითვალისწინო მთლიანი საიტის (და არა მხოლოდ ერთი გვერდის) საძიებო სისტემების ოპტიმიზაციისთვის.
მას შემდეგ, რაც სწორად შეარჩევ საკვანძო სიტყვებს (keywords), საჭიროა ქივორდის თემაზე კონტენტის შექმნა. [Read more…]
BY Rest
ხანდახან, სეო ისე ჟღერს, თითქოს, კვანტური ფიზიკაა და მისი ათვისება შეუძლებელია. გვესმის უამრავი ტერმინი, ქივორდების ძებნა, ონ-ფეიჯ ოპტიმიზაცია, გამავალი ლინკები და ა.შ
შემდეგ, გვიჩნდება კითხვა, რატომ არ შეიძლება, რომ უბრალოდ სტატიები ვწეროთ და კარგად დავირანკოთ? [Read more…]