როგორ მიდიან ადამიანები იმ გადაწყვეტილებამდე, რომ თითქმის იყიდონ?
როგორ მიდიან ადამიანები იმ გადაწყვეტილებამდე, რომ ყიდვის პროცესის ბოლო წამს თქვას, ”აღარ მინდა”. [Read more…]
ინტერნეტ მარკეტინგი
BY Rest
როგორ მიდიან ადამიანები იმ გადაწყვეტილებამდე, რომ თითქმის იყიდონ?
როგორ მიდიან ადამიანები იმ გადაწყვეტილებამდე, რომ ყიდვის პროცესის ბოლო წამს თქვას, ”აღარ მინდა”. [Read more…]
BY Rest
ხშირად, სეოს უსარგებლო სტრატეგიად მოიხსენებენ.
ეს ძალიან ცუდია, რადგან სეო კოპირაიტინგი კარგი და ჭკვიანური ხერხია ტრაფიკის გასაზრდელად. [Read more…]
BY Rest
ნებისმიერი სპეციალისტი გეტყვით, რომ კონტენტ მარკეტინგში მთავარი სტატიის ხარისხია.
სტატიის ხარისხში იგულისხმება, რომ არ უნდა იყოს სპან კონტენტი, მოპარული, უხარისხო ან უსარგებლო. [Read more…]