რა არის საჭირო, რომ იყო საუკეთესო?
იყო საუკეთესო კოპირაიტერი, საუკეთესო დიზაინერი, საუკეთესო ბლოგერი, საუკეთესო კონტენტ მარკეტერი?
მოკლე პასუხი: 10,000 საათი. [Read more…]
ინტერნეტ მარკეტინგი
BY Rest
რა არის საჭირო, რომ იყო საუკეთესო?
იყო საუკეთესო კოპირაიტერი, საუკეთესო დიზაინერი, საუკეთესო ბლოგერი, საუკეთესო კონტენტ მარკეტერი?
მოკლე პასუხი: 10,000 საათი. [Read more…]
BY Rest
როცა დამწყები პირველი ნაბიჯების ადგმას იწყებს ინტერნეტ მარკეტინგის სფეროში, სვამს უმთავრეს კითხვას, რომელსაც აუცილებლად ამომუწრავი პასუხი უნდა გავცეთ. [Read more…]
BY Rest
როცა საკუთარი ბლოგის შექმნა გვინდა, პირველი კითხვა, რომელიც გვიჩნდება არის
საიდან დავიწყო?
წერთ გუგლში რაღაც საძიებო ფრაზებს როგორიც არის “როგორ შევქმნა ბლოგი”, “რა არის ბლოგი” და “როგორ გავხდე ბლოგერი”, კითხულობთ სტატიებს, თუმცა, სამწუხაროდ, ისე ხდება, რომ ზუსტ პასუხს ვერავინ გცემთ. [Read more…]
BY Rest
სანამ სტატიის წერას დავიწყებ, ვუფიქრდები იმას თუ რა უნდა მიიღოს მკითხველმა კონტენტისგან. [Read more…]
BY Rest
რა კრიტერიუმებით აფასებს მომხმარებელი კარგ დიზაინს?
ძალიან დიდი განსხვავებაა კარგსა და ცუდ დიზაინს შორის. საკმაოდ ბევრ ადამიანს შეუძლია კარგი დიზაინის ამოცნობა, მაგრამ უმეტესობა ვერ ხვდება რა თამაშობს გადამწყვეტ როლს. [Read more…]